R . G
Farra Aniqah
16 years
school at Dato Lela Maharaja
single is my life
Loving blogging
hating copypasters



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: __F . A____
Crazy like a crazy song .
Monday 9 January 2012 | 02:40 | 0 comments
  Assalamualaikum , happy new year , happy school day , happy work day , happy homework day dan bermacam lagi . agak lama tak update blog . agaknya dah bersarang plus berhabuk agak eh . kalau kau perasan aku dah tukar bermacam macam . * ecehhh * . background , tagboard , cursor and song . shoutmix gedik tu nak kena bayar pulak . * apa lah ke bongok sangat * .   
Lepas ni agak eh tukar sekolah jugak . oh yeahhhh (!) . maybe aku pindah dalam bulan 2 . insyalllahh . harap diterima lah rayuan aku tu . really hope ! back story pasal sekolah brass . makkk ! saya dah berpisah dengan kengkawan . sedihhh ni . semua dah bercerai berai . HAHA . ayat tak bole belah gitu .    

Suka hati cikgu je nak pisahkan kitorang . * Huwarrkkkk * . lepas tu cikgu umumkan nama kitorang nak masuk kelas apa , aliran apa and blablabla . * macam nak masuk penjara pulak . ok cik , cik masuk lokap ni ye sebab cik orang kaya . pakcik tua oii kau tak boleh masuk sini lah . sini tempat orang kaya . tempat kau kat hujung lokap ni . shuuuuuuuuuuuu ~ (!) . HAHA . 
begitulah alkisahnya , budak pandai masuk aliran sains dan budak kurang sikit masuk lah kelas yang agak rendah sikit . * jangan marah . kelas yang aku target semua melepas . tetiba aku perasan dah sampai kelas last sekali , ku bercakap dalam hati . apa aku ni bangang sangat ke sampai masuk kelas last ? * malu mak oiii * . sape tak malu oii dari rk turun ke kelas last .
alih alih semua nama dah habis diumum , ku jugak hairan apa nama ku telah di black list ? OMG ! aku sudah dibuang sekolah kah ? tangan dan kaki dah mengigil semua badan dah sejuk cuma tunggu nak pengsan je ni . cikgu panggil nama sape yang belum diumumkan . cik sila ikut saya (!) maaf cik , cik tunggu sebentar ye . lokap dah penuh so kami nak asingkan apa yang patut . harap cik tunggu sebentar. alkisahnya itu lah kisah . 

sekian sudah , aku tahu nama ku tiada dalam list . alangkah sedih hidup ini . dalam berbagai jenis , bentuk nama . nama aku jugak yang tiada dalam list . cikgu pun bagi aku pilihan sama ada nak masuk perdagangan ke atau akaun . cik ? kami dah asingkan apa yang patut . kami bagi pilihan pada cik sama ada nak naik tali gantung atau penjara seumur hidup . cik ( ! ) . akhirnya cik mati dalam keadaan terkejut . HAHA . 
 jangan risau itu cuma rekaan semata mata . HAHA . aku masuk kelas akaun . tak nak aku masuk kelas perdagangan . satu hapak budak pun aku tak kenal = = ' . dengan berbekalkan kawan aku yang lama , aku ada lah dua ke tiga kerat kawan yang ngam dengan aku dalam kelas . ku berharap jugak ku ada ramai kawan selepas ini . AMIN (!!!!!!)



OLD | NEW