R . G
Farra Aniqah
16 years
school at Dato Lela Maharaja
single is my life
Loving blogging
hating copypasters



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: __F . A____
22 Disember 2011
Tuesday 27 December 2011 | 06:14 | 0 comments
 

Assalamualaikum , Bonjourr . Agak lama jugak tak bukak blog and update . Harap maklum pada semua 22 hari bulan yang lepas telah berlangsungnya pertandingan ratu cantik .... Blalalalalala . * Merepek kejap . 
Sebenarnya tak payah cakap pon kan , result PMR keluar hari itu . Bad ? Yeahhh ! Bad or not dah lepas dah pon . 

Harap maklum juga antara yang mengambil result itu adalah saya . Pagi tu macam tak caya je tengah berjalan dengan kengkawan . Siap tergelak lagi tuh . * Acting gedik kejap . Kayek nya dalam hati dong . * Dup Dap Dup Dap . Kau tengok ? Siap ada bunyi lagi tu . 

Rasa lain macam jugak pakai baju sekolah tuu . Tudung pulak tak maun ngam dengan kepala aku . Senget benget ! ** Serabai ~ ahaiiii tudung sekolah buat hal . Mentang2 dah dekat dua bulan tak jaga kau dengan baik . Ngajuk pulak : P . Then , time to ambikk slipp result !

Hampehhh kott ! Hampeh tak hampeh sebijik dengan perangai aku time belajar . Boleh dikatakan alhamdulillah lah . * Amin ! Mendapat kepujiann : 3 . Dan , yang penting jugak saya lulus . Yang gembiranya . Ayah saya hulurkan 200 hinggit cashh pada saya . Thankss daddy . Dengan ini , saya mengumumkan saya ingin berterima kasih pada Suhaila , Nadiah sebab sudi jemput saya di rumah . * Sebijik macam princess . 
Dan , memy mesha and adriana yang sudi melayan karenah saya . 


OLD | NEW