R . G
Farra Aniqah
16 years
school at Dato Lela Maharaja
single is my life
Loving blogging
hating copypasters



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: __F . A____
Wooooooowwwwwwwwwww !
Sunday 13 November 2011 | 04:49 | 1 comments


Assalamualaikumm ^^^
Wooww !! Berperingkat right ? Erkkk . Seramm lah . Setiap hari dengar about obesiti , kencing manis and blablabla ......  Zaman sekarang macam macam makanan sebab tu macam macam penyakit yang timbul . Aku kah ? NOPE ! Sekarang ni hari SABTU and Ahad pasti aku jogging about an hour . Seramm punya pasal . !


 Family aku pon pelik . Ok ! Pelik Tapi Benar ! HAHA . Ok then , Aku nak bagi satu rahsia dengan korang semua . Nak tak ? Aku ni suka search dekat abang GOOGLE . Sampai lah terjumpa satu keratan cerita about ? * Sape kata budak kurus tak ada penyakit ? HEHE . Tak seram ? Sudahh :P . Menurut pakar kebanyakan budak kurus lebih dapat banyak penyakit . Antaranya . Kanser ? Kanser banyak oiii !! 

Tak dapek aku nak list kanserr :P . Kisahnya , orang gomok sering jogging sebab takut penyakit serang dia . Orang kurus ! kau gelakkan orang gomok jogging then kau yang terlantar dekat hospital .. Kisah ni benarr weyhh , sebab ada lah someone yang aku kenal pernah kena . So ? WATCH OUT PEEPS ! * Ejaan tuu ? Tah betul or not ?



OLD | NEW