R . G
Farra Aniqah
16 years
school at Dato Lela Maharaja
single is my life
Loving blogging
hating copypasters



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: __F . A____
What The Shame ?
Saturday 26 November 2011 | 10:35 | 0 comments

Assalamualaikum , Ok ! Entry yang agak tidak menyenangkan tekak korang -,- . Sah2 tak ada kena mengena . Sememangnya aku mengaku , aku suka belog plus berblogwalking . Tryin to look a followers and friends . But that , baru tadi aku rasa tak puas hati . 

Kenapa begitu ? Kebanyakan orang yang aku selalu tegur dan agak rapat sedikit di blogg tak ada dalam list aku . Whatt the ? Ape lah ke sengal sangat kan ? Firstly , kena tag kawan ? Tryin to look and tag them . Then  , tekan nama blog diowang tak dapat2 . 

Pergi bukak google and search . Puas hati aku ! Dapat jugak blog dia . Tetiba aku baru tahu , kebanyakan nya aku tak follow balik blog diowang . YA ALLAH ! Terasa malu sesangat ? Tapi aku cerita ni tak malu kan ? ;3 , Wekkks . Aku nak sharing something about hal ni . 

Ape dia ekk ? Try to ask you all , ape aku ni annoying ke ? 'Pergi menyibok dekat shoutbox kau then kata hey , hoii . ' Done follow u , Follow me back ' . Ayat yang sering jugak aku guna . Annoying ke ?

Kalau betul lah ? Alahai , tak tahu nak kata ape kan ? Ok ! Fine . Human tak perfect sama jugak seperti Farra aniQah  bukan ? Tapi kan , yang pelik . Sungguh aku cakap pada kengkawan followers aku yang aku dah follow kowang tapi kenapa bila aku bukak balik blog kowang and klik button follow tu . Still tak ada nama aku apatah lagi link blog aku . Sekali lagi , aku follow balik blog kowang . 

Lastly , saya di sini mohon maaf sebab tak follow korang balik . Arghh ! Maybe something happen rights at my blog ? Isn't it ? Alahai . Again . Sorry !


OLD | NEW