R . G
Farra Aniqah
16 years
school at Dato Lela Maharaja
single is my life
Loving blogging
hating copypasters



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: __F . A____
UNTITLEDD
Wednesday 9 November 2011 | 03:01 | 0 comments
Assalamualaikumm , Nak cerita about somethingg ni . HEHE . Aku dah seminggu tak pergi sekolah . Bajet tak ? Sememangnya bajet + arrogant . Bukan malas nak pergi tapi memang tak nak pon . Ok ! Mama kejut awal then kata tak nak pergi sekolah . Pukul 8 memyy , adrianna , suhailah calling umah aku . Then , adik aku angkat . Aku tengah terbungkang lagi atas katil . Yuhhh ;D . Aku perasan adik aku kejut aku . Aku buat dekk jee , malas nak bangun . Sekali budak ni datang . Adoiii yaii , Terus aku bangun , depan mata pulak tu .

Diowang cakap esok mesti aku datang sekolah . Ok then , esok maknanya aku datang sekolah . Budak ni kalau yoo pon suruh aku datang sekolah tak payah lah datang rumah aku dengan aku pon tak mandi lagi . Kehkehkeh . Then , bukak facebookk . Kawan sekolah rendah aku mesej lah . Rinduu nyaa dengan diowang . Ada jugak yang tegur aku dan ada jugak yang ingat pada aku . Different people different attitude right ? Memang aku gerenti ada sesetengah kawan aku yang syarat je kawan dengan aku dan diatas nama kawan tapi take care about kawan  . ** aku pelik asal sejak kebelakangan ni aku asyik cerita about kawan jee ??


OLD | NEW