R . G
Farra Aniqah
16 years
school at Dato Lela Maharaja
single is my life
Loving blogging
hating copypasters



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: __F . A____
Kawannn ;D
Tuesday 8 November 2011 | 09:24 | 0 comments

Assalamualaikum , Ok ! Tema tajuk hari ini ialah kawan :P . Kawan orang rapat dengan kita bila kita susah and senang . Kawan juga yang bimbing kita kearah yang baik atau pun jahat . Depend on ur relationshipp . Kawan jugak ada yang baik dan ada yang jahat . HEHE . Kawan juga ada yang sayang kita atau sesaja sayang dan tak sampai beberapa lama tak jumpa already forgett us . Alahaii , nama pon manusia . Tak payah cakap sememangnya ada . Entah - entah salah satunya aku :P . * Buat lawak kejap . Kehkehkeh . 

Hari tuu , Haniss mesej aku di facebook . Alollolo , kangen dehh sama dia . Ok ! Dia cemerlang dalam result last final exam . Ok ! I knoww she beautiful , intelligent and kindd . Also that , dia peramah . Alhamdulillah , aku yang result agak kurang tumpang gembira dengan dia . Heheh . Dia dah kapell !! Alhamdulillah ! Bukan sebab ape aku alhamdulillah , sebab dia dah ada BF . Aku ? Mane lah adee , budak burokk lah katakan . * Aku mengaku dengan kelemahan diri aku dan aku jugak sentiasa berdoa pada allah kerana keburukan aku ni tak ada sesiapa yang ambil kesempatan atas aku . Aminn !! * Ada jugak kebaikan orang tak cantikk . Ok !


OLD | NEW