R . G
Farra Aniqah
16 years
school at Dato Lela Maharaja
single is my life
Loving blogging
hating copypasters



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: __F . A____
I ALWAYS LOV U HARRY POTTER ^^^^^
Monday 14 November 2011 | 23:53 | 0 comments


Assalamualaikumm , selama 10 tahun bermula 2001-2011 aku  follow cerita harry potter . Segala cerita nya yang bermula ' Harry Potter and the Philosopher Stone sampai ' The deathly hallows . Dan aku jugak ada CD nya . Semua episod ada . Baru  semalam tengok semua cerita tu . Satu hari tengok CD . Start pagi habis malam . Yezzzzaa ! Menangiss jugak aku tengok cerita tu . Sedih pun ada jugak . Well , macam kat atas ni about zaman diowang dah habis . Thats mean . deathly hallows part 2 ni last .

 Macam tak percaya 10 tahun berlalu dengan cepat . Aku pulak dah berumur 15 tahun . Maknanya aku tengok cerita WIZARD ni masa umur 5 tahun . Kehkehkehkeh . Video kat atas ni memang menyayat hati . Lagu pon tak bole belah . Sedihh je bunyi :( . Owhhhhhhh !! DANIAL RADCLIFFE , EMMA WATSON , RUPERT GRINT , TOM FELTON , NEVILLE LONGBOTTOM  . * BONNIE WRIGHT aku kurang gemar sebab aku kurang setuju dia dengan HARRY POTTER . Hurrrr ~

Menangis tak berlagu aku woowwwww sebab ni last Harry Potter . Maybe ada sesetengah orang kata  ? * ala , cerita pon nangis . Hahhh ! Dah nampak terang batang hidung kau tak ada perasaaan . Aku feeling sebab aku follow cerita ni dah dekat 10 tahunn woooowwww !!! Semua ceritaa aku follow . Sememang nya cerita HARRY POTTER menjadi FAVOURITE akuu sesangat ;3


OLD | NEW