R . G
Farra Aniqah
16 years
school at Dato Lela Maharaja
single is my life
Loving blogging
hating copypasters



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: __F . A____
^_____^
Friday 4 November 2011 | 04:05 | 0 comments
Assalamualaikumm ^^^ 

Dari pagi lagi kepala sakit sangat . Entah ape demam tetiba sakit --'' . Maybe sebab malam semalam berjaga sampai pukul 4 pagi ? HEHE . Tak ade kerja lah katakan :3 .  Then , perut masuk angin sebab satu hari tak makan **. Pagi tu gas tak ade , makan je lah roti . Tunggu mak aku balik suruh call acik tong gas sampai petang baru call . Hadoii aii . Makan nasi lemak mama bawak . Banyak gila . Makan punya makan . Tetiba perut memulas . Berebut aku dengan mak aku nak masuk tandas . * Bilik mak aku tak ade toilet . HEHE . Then duduk atas sofa macam ular kekenyangan tapi sebaliknya perut tengah sakit . Boringg ! Ngadap lappyy , bukak blogg and facebook . Tetiba blogg buat hal --'' * ape ke gilaa lah ?


Header penuh dengan codingg HTML . Buat - buat tak nak jugak hilang . Lastly , aku exchange balik semua coding HTML . * Sayangnyaa . Rasa macam nak nangiss je . Kenal dengan satu akak ni . Baik , Peramah pulak tu . Dia tanya apesal dengan blog aku ? Aku katalah blogg buat hal , Then dia cakap nak tak dia edit ? Firstly , aku ingat dia tipuu . Joking lah katakan . Chat pulak dengan akak tu dekat facebook . Dia tanya lagi nak suruh dia edit tak ? Rezeki dah ade depan mata tak kan nak tolak kan ? Akak tu edit tak sampai satu jam . PHEWIITTT . Aku edit blogg aku yang lama tu pon berhari . * Aagaknya seminggu ;3 . Hehehe . So ? thankiuu again to sis Alyaa Az . Thankss Sis * Aku pelik macam mana orang boleh tag men tag orang melalui blogg ?


OLD | NEW