R . G
Farra Aniqah
16 years
school at Dato Lela Maharaja
single is my life
Loving blogging
hating copypasters



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: __F . A____
Awak --" ?
Monday 28 November 2011 | 09:30 | 0 comments

Assalamualaikum , aku tak tahu kenapa malam ni agak sunyi sesangat bagi aku . Dari tadi , tolong mama buat kerja nya . Kesian mak aku buat kerja banyak pastu kena masak lagi tu . Bab masak2 ni sememangnya aku malas sesangat sejak duduk hostel selama setahun . * tak de kena mengena --'' . 
Maafkan aku kalau aku yang menyebabkan  semua ini ,
maafkan aku . Sememangya aku tak ada niat untuk menyakitkan hati engkau ,
Tuhan tolonglah terima taubat aku ini ,
Sebab ku tak sanggup hadapinya lagi ,
Tuhan , ku tahu aku banyak dosa terhadapmu .
Apatah lagi , menyakitkan hati orang yang tidak bersalah ,
Air mata ini tak pernah berhenti mengalir ,
Detik masa yang berlalu sangat laju ,
Dalam resah aku , aku still berasa serba salah pada kau tidak tumpah ,
Maafkan aku !!
Sememangnya aku seperti manusia yang lain .
Tak sempurna dan hanya berserah sahaja .
Tuhan ! Tolonglah agar aku diberi petunjuk mengatakan dia memaafkan diri aku .
Kalau lah semua ini tak terjadi , 
Sememangnya aku bersyukur sesangat .
Terseksa seperti dikurung di dalam sangkar ,
Aku harap cahaya ada dalam hati dia supaya memaafkan aku sepenuhnya .

** I'm soryyyyyy !!

Aku tak tahu kenapa malam ni air mata aku merembas laju je . 
Terasa jantung ni , kepala ! 
Ya Allahhh !! 





OLD | NEW