R . G
Farra Aniqah
16 years
school at Dato Lela Maharaja
single is my life
Loving blogging
hating copypasters



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: __F . A____
Kenapa cikgu ?
Friday, 23 September 2011 | 02:36 | 0 comments
     Aku tahu aku tak pandai dan aku tahu bila orang tengah kutuk aku . Aku selalu cakap kalau nak kutuk tu biar depan-depan jangan kat belakang . Perkataan kutuk tu teramat lah sakit bila kau kutuk aku . Aku tahu aku BODOH DAN BLURR . But , aku tahu hormat orang dan tak pernah pijak muka Cikgu . Setiap perkataan cikgu keluar dari mulut cikgu saya terasa sesangat . Dan i'm soryy bila saya luka kan hati cikgu bila paper 2 saya banyak salah tadi .
     Saya berserah sahaja scc saya bila pmr nanti . Bila masa cikgu je saya TAK DATANG SEKOLAH . Saya ingat bila tak datang cikgu lupa kan saya tapi cikgu lagi kutuk saya kata ''EH ? KAMU DATANG PULAK YERR ? Apelah salah saya sampai cikgu suka buat saya menangis ? Balik rumah je saya nangis , setiap hari . Saya selalu kata saya ni MEMANG BODOH . TAK PAYAH CAKAP PON SAYA SEDAR DIRI . 


OLD | NEW