R . G
Farra Aniqah
16 years
school at Dato Lela Maharaja
single is my life
Loving blogging
hating copypasters



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: __F . A____
Bisa nya sesebuah kenangan
Thursday 8 September 2011 | 01:39 | 0 comments

     Tak tahu kenapa sakit sangat hati ni  macam ade orang toreh dari belakang dan depan . Bisa nya tak terkata lah sangat kan ? Bila seseorang tu buat hidup i huru - hara dan porak peranda tengoklah kau SAMPAI MATI AKU TAK AKAN MAAFKAN KAU . Peduli apa i saudara ke , kawan ke , Boyfriend  ke . I STAND WITH MY ATTITUDE THAT NOT FORGIVE U .
      This time , i dah banyak bersabar . Nak lari tu cuma menunggu masa sahaja . Bila dikenangkan balik perkara yang dia dah buat tu memang menyakitkan seumpama telan racun lah . Teramat lah pahit !!! Menangis tu tak pernah lah henti pasti nak jatuh je air mata ni .
       Seriously , terlampau banyak kenangan pahit yang tersimpan dalam hati dan kepala ni . Kenangan manis ? Boleh kira berapa lah sangat kenangan manis tuu . Pernah jugak sekali tu aku berdoa yang aku nak ingatan aku ni hilang . Even aku tahu benda tu berdosa dan tak elok  aku tetap pohon doa tu . Tapi , sampai sekarang tak de effect nya . Kenapa lah semua ni terjadi pada diri aku . Diri seorang muslimah yang lemah .
       Soalan ni sering aku katakan pada ALLAH SWT . Kenapa ? Kenapa ? Dan kenapa ?


| NEW